Zwroty i reklamacje
 

 

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
HURTOPAK.PL / MAGAZYN
UL. WAWELSKA 104
64-920 PIŁA

 

Jeśli nie jesteś pewien, jak postępować w przypadku zwrotu lub reklamacji, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Infolinia 796 871 938
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium